Jarní Nakolácký sraz na křivoklátsku

22. května 2010 v 0:26 | Péťa |  na kole
Na jarní nakolácký sraz uvalil Medard kletbu, a tak chcalo a chcalo. Stejně za to ale mohla Burajda, která vysedávala v teple a suchu za školní katedrou a počasí nám jednoduše nepřála.

Kdo by se ale zalekl? Zarputilí bikeři se rozdělili na skupinu A , kteří hned7 ráno osedlali svá kola a vyjeli do nevlídného dne déšť nedéšť; skupinu B, kteří se o nějakou tu chvíli později vypravili téměř v jejich stopách; a skupinu C nebo podskupinu B - udržovače ohně, kteří vykouřili celý dům, takže jsem po návratu domů měla spíš pocit, že jsem přijela z čundru a ne z nakoláckého srazu. Ono se vůbec rozmohlo dělení skupin na poskupiny a podskupiny podskupin . Třeba Heky měl svou vlastní soukromou skupinu - ráno se s námi loučil v trenýrkách a na kopci nás dohnal. Nebo podskupina skupiny A, takzvaní zmrzlíci, kteří si trasy významně krátili.

8Některým z nás nestačila voda bez ustání padající shora, tak jsme si jeli ošplíchnout také podvozky. Někdo to s tou koupelí bral vážněji než jiní, a tak Murphy na leháči do vody doslova zalehl. Což nevadilo, protože v některých brodem mu stejně koukaly jen boty a hlava. Po 15tém brodu už nám ani nepřišlo, že prší. Už ani zima mi nebyla, ale to jen díky mým "andělům strážným", kteří myslí i za(na) mě a půjčili mi hromadu oblečení (které jsem nechala doma v přesvědčení "je přece květen, tak na co rukavice").

Po brodech přišla hospoda docela vhod. Myslím, že ale spíš čekali cyklisty a ne vodníky, kterým čvachtá v botách, kape ze šosů a nudle visí až u brady. Kupodivu nás přivítali s otevřenou náručí. V krbu praskal oheň, bříška se začala plnit a v našich tvářích byla vidět spokojenost.

Skupina C stihla mezitím obejít všechny hospody na Křivoklátě,3aby nás mohli svědomitě informovat o tom, kde mají kalkulace na kávu a kde jenom menu se sachrem, .... Po všech těch kritikách a v dešti nemělo cenu chodit dál než do 200m vzdálené místní občerstvovny. Tady snad řádil samotný Polreich . Menu střídmé, chuťově jedinečné a tak se stalo, že nakoláci vyžrali kuchyň do posledního steaku. Na Darinku už nezbylo!

Při večerní zábavě nám na hlavu kapalo ze svršků rozvěšených na zábradlí. Skoro by se dalo říct, že z paroží s Hekynenovými svršky kapalo více než ze samotných sprch. V dámských sprchách to bylo dokonce jak na poušti - oslavovala se každá kapka, i ta studená. A muzikanti do toho kapání hráli na vše a vším. Viděla jsem už hodně, ale brnkat lžící na kytaru, jsem viděla poprvé. Bůh ví , čím by jinak hráli, kdyby jim pod ruku nepřišla zrovna lžíce…

6Jelikož už Burajda nestrašila za katedrou a nebylo to tedy jen tím, že už byla sobota…. mraky byly zažehnány. Rozdělení skupin se trochu preskupilo, stějně v nich byl bordel už včera. Ti, kterým nevoní asfalt měli svou vlastní upravenou trasu, a tak jsme se sešli na nepovedeném obědě v Nižboru, kde dělají česnečku, která o česneku slyšela jen z vyprávění, igelitový guláš a kuřecí steak ala skunk. Zkaženou chuť masa bych cítila ještě dlouho, ale bahno a křupající písek mezi zuby ji naštěstí rychle přebil.

V kempu byla trampská veselka a i my se veselili až do rána. Radek (temelín) nově dálkoplaz v době, kdy někteří šli teprve na kavalec, vstával a vydával se na 324 km dlouhou štreku. Já bych cestou pošla.

Známé výroky:
Jindřiška "My víme, co je bolest. My jsme cyklisti!"

Komentáře
Básník:
Byl to můj první sraz, takže v čem byla nováčkovská daň:
1. Jako první z vás jsem na první vyjížďce píchnul první duši (přední). Díky Jurimírovi a Flintovi za morální podporu a ostatním že jste na mne počkali než ji vyměním. A to jsem neměl defekt už ani nepamatuju.
2. První den jsem projezdil v dešti, vymrzl a po obědě zakufroval s Radkem, bez Radka a zase s Radkem, druhý den jsem pauzíroval a to už nepršelo. Měl jsem to udělat opačně (jako staří psi HonzaK a Jerguš). V dešti popíjet u krbu a v suchu jezdit.
3. Ve sprše (v té za barem) na mne dštila jenom horká pára provázená výbuchy sirovodíku. Ať jsem kroutil tím džojstickem jak chtěl, spělo to zjevně k výbuchu bojleru, tak jsem se sprchoval nakonec cákáním z umyvadla. Bylo tam stejně už tolik páry, že to bylo vlastně jedno.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.